Ruotsalainen call center –palveluita tarjoava Xzakt laajensi toimintaansa Suomeen avaamalla toimiston Turun Teknologiakiinteistöjen tiloihin Turku Science Parkiin.
Asiakasyritystensä saapuvien puheluiden hoitoon erikoistunut Xzakt pohti Suomen toimiston perustamista joko Turkuun tai Vaasaan. Kriteereitä sijoittumispaikalle olivat ruotsinkielisen työvoiman saatavuus ja yliopiston sijainti kaupungissa. Turun hyvät liikenneyhteydet niin Ruotsiin kuin pääkaupunkiseudullekin ratkaisivat lopulta sijoittumispäätöksen Turun eduksi.
Xzaktilla on noin 350 työntekijää, jotka hoitavat päivittäin 10 00o puhelua. Yrityksellä on asiakkaita laajalti eri aloilta teleoperaattoreista rahoitus-, vakuutus-, media ja matkailualoille. Turkuun avattu toimisto on Xzaktin ensimmäinen Ruotsin ulkopuolelle perustettu toimipiste. ElectroCityssä sijaitsevaan toimistoon ollaan palkkaamassa parhaillaan 6-8 työntekijää, jotka hoitavat aluksi yrityksen ruotsalaisten asiakkaiden puheluita.
- Työskentely Xzaktissa ei edellytä tiettyä koulutusta, sillä koulutamme työntekijämme tehtäviin. Keskitymme työntekijöiden hyvinvointiin ja tarjoamme kaikille mahdollisuuden edetä urallaan yrityksen sisällä. Kaikki esimiesasemassa olevat työntekijämme ovat aloittaneet uransa puhelinpalvelusta. Panostamme runsaasti asiakaspalvelun laatuun, mikä erottaa meidät kilpailijoistamme ja edellyttää myös työntekijöiltä aitoa kiinnostusta laadukkaaseen asiakaspalveluun, kertoo Xzaktin toimitusjohtaja Alfred von Platen.
Rekrytointi:
Xzakt
Madeleine Scherling
Puh. +46 910 716 000
madsch(at)xzakt.com
www.xzakt.com
Keskitymme työntekijöiden hyvinvointiin ja tarjoamme kaikille mahdollisuuden edetä urallaan yrityksen sisällä,
kertoo Xzaktin toimitusjohtaja Alfred von Platen.