Turun Teknologiakiinteistöjen omistamissa kiinteistöissä on otettu käyttöön sähköinen huoltokirja. Kiinteistön käyttäjä voi lähettää sähköisen huoltopyynnön suoraan huoltoyhtiölle verkossa toimivan palvelun kautta. Sähköinen huoltopyyntö voidaan tehdä BioCityyn, DataCityyn, ElectroCityyn, ICT-Cityyn, Trivium Cityyn sekä DataKulmaan kohdistuvissa asioissa, sekä 7.1.2015 alkaen kiinteistöissä osoitteissa Puutarhakatu 1, Puutarhakatu 14, Puolalankatu 5 ja Linnankatu 55 koskevissa asioissa.
Palvelupyynnön voi kohdistaa ulkoalueiden huoltoon, kiinteistönhuoltoon sekä kulunvalvonta-asioihin. Lomake pyydetään täyttämään mahdollisimman tarkasti, jotta pyyntö voidaan käsitellä nopeasti huoltoyhtiössä. Myös ilmoittajan tiedot pyydetään mahdollista yhteydenottoa varten.
Sähköinen lomake on ensisijainen kanava kiinteistöjen palvelupyyntöjen ja vikailmoitusten välittämiseen. Se otettiin käyttöön, jotta huoltopyynnöt hoituvat keskitetysti ja tehokkaasti suoraan huoltoyhtiölle. Palvelu on tärkeä myös tilojen käyttäjille - se kertoo kiinteistönhuollon laadusta ja toimivuudesta.
Sähköiseen lomakkeeseen pääset tästä linkistä: Lähetä huoltopyyntö
Välitöntä huoltoa vaativissa asioissa palvelee edelleen Are Oy:n päivystysnumero 020 530 5700.